Με τον όρο Διαχείριση Αρχειακών Εγγράφων (Records management (RM) ή Records information management (RIM)) αποτυπώνεται η επαγγελματική προσέγγιση ελέγχου & διαχείρισης πληροφοριών σε φυσική ή ψηφιακή μορφή για ολόκληρη τη διάρκεια ζωής τους. Ο σκοπός του Record Management αποτελεί μέρος των δραστηριοτήτων ενός ευρύτερου τομέα γνωστού ως Governance, Risk, and Compliance (ή "GRC") όπου κατά κύριο λόγο ασχολείται με την τεκμηρίωση των εργασιών μιας εταιρείας ή ενός οργανισμού με ταυτόχρονη μείωση των κινδύνων και των ρίσκων που μπορεί να σχετίζονται με τη μη τήρησή τους.